من هنوز عاشقم...


❤ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ☀کلبه ی تنهاییᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ☀❤

 

و من هنوز عاشقم
آنقدر که مي توانم
هر شب بدون آنکه خوابم بگيرد
از اول تا آخر بي وفايي هايت را بشمارم
و دست آخر
همه را فراموش کنم
آنقدر که مي توانم
اسمت را
روي تمام آبهاي دنيا بنويسم
و باز هم جا کم بيا ورم
آنقدر که مي توانم
شب ها طوري به يادت گريه کنم که
خدا جايم را با آسمان عوض کند!
و من هنوز عاشقم
آنقدر که ميتوانم
چشم هايم را ببندم
و خيال کنم:
هنوز دوستم داري


نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت12:35---6 تير 1391
سلام دوست من
کسی دیگر نمی کوبد در این خانه متروکه ویران را

کسی دیگر نمی پرسد چرا تنهای تنهایم!!!

ومن شمع می سوزم ودیگر هیچ چیز از من نمی ماند

ومن گریان ونالانم ومن تنهای تنهایم !!!

درون کلبه ی خاموش خویش اما

کسی حال من غمگین نمی پرسد!!!

و من دریای پر اشکم که توفانی به دل دارم

درون سینه ی پرجوش خویش اما!!!

کسی حال من تنها نمی پرسد

ومن چون تک درخت زرد پاییزم !!!

که هر دم با نسیمی میشود برگی جدا از او

ودیگر هیچی از من نمی ماند!!!



Oldlove
ساعت19:39---4 تير 1391
بعضي دکمه هاي کيبورد شل شده اند ! بس که استفاده شده اند .
دکمه هاي : ک ا ش ب و د ي


Oldlove
ساعت19:39---4 تير 1391
مثـل ِ اين صدا خفـــه کن ها ميمونه
که ميـذارن سر هفت تيـــــــــر !
خيانت رو ميگم ...
بي صــــدا مي کشتت ..


Hesam
ساعت13:21---4 تير 1391
salam
khubi?
khob bod.
man apam bia montazeram.


Hesam
ساعت13:21---4 تير 1391
salam
khubi?
khob bod.
man apam bia montazeram.


mo
ساعت18:29---2 تير 1391
عاشقی بدرده ماندانا گرفتارش شده تو که هم تو فیس بوک هم اینجا پدر مارو بااین عشقت دراوردی لااقل عکسشو بذار ببینیم چه شلکیه
پاسخ:to ki bodi??man nashnakhtamet :D


جواد
ساعت20:02---1 تير 1391
عالی.

nafas
ساعت8:28---1 تير 1391
سلام دوستم خوبی؟آپم خوشحال میشم سر بزنی

SADEGH JON
ساعت2:09---31 خرداد 1391
سلام عزیزم صادق جونم وب قشنگی داری انشالله موفق باشی در زندگی و درسات خوشحال میشم به وب منم سر بزنی..

SADEGH JON
ساعت2:06---31 خرداد 1391
سلام عزیزم صادق جونم وب قشنگی داری انشالله موفق باشی در زندگی و درسات خوشحال میشم به وب منم سر بزنی..

مژده
ساعت20:00---30 خرداد 1391


gisoo
ساعت16:45---30 خرداد 1391
eeeeeyvaal khahari be inmigan ekhsh

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,| 16:22 |❤Mandana❤| |

|________________________┍──────────────┤